Jag borde ha...

torsdag 1/2 = träning
 
Massor av bokade och obokade samtal.
Däremellan en hel del kursarbete.
Gruppövning som avslutning på dagen.
Rekursion och klasser har jag skaplig koll på i alla fall.
Hem och äta lätt, för att kunna "träna".
Bild av väldigt trötta ben:
(en gråtande kvinna i 60-åsåldern är ännu tråkigare)
Det blir verkligen ingen förbättring.
 
fredag 2/2 = ineffektiv, idag igen :-(
 
Idag hade jag inget inbokat, skulle forska hela dagen.
Pyttsan!
Pratade med kollegan 45 minuter, kring hur projektet kan hjälpa studenterna redan nu.
Sedan var det bara administration, svara på mail, korrigera resultat, begäran om krismöte för kandidatprogrammet. Precis innan jag gick hem tittade jag lite snabbt på vad jag ska pratat om på torsdag:
Av 18 bilder är det åtminstone 16 som jag inte har koll på.
Varje nyckelord måste studeras.
Blir något att bita i framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0