En tvådagars

måndag 27/8 = back in business
 
Plötsligt händer det.
Vårdbiträdesdottern ringde och undrade om vi skulle äta lunch tillsammans.
Självklart!
Supertrevligt med spontana överraskningar av den karaktären.
Barnafadern var iväg på institutionsdagar och kom hem med:
Intressant, men underligt nog finns ägg inte med i den givna uppräkningen av livsmedel som är "bra-att-ha-hemma". Måste kanske läsa och se vad det kan bero på. Världens mest kompletta livsmedel, tycker jag mig ha hört.
På kvällen var det dags för en tur till GB. Som alltid ljuvligt i hennes uterum.
 
tisdag 28/8 = exjobbspresentation och träning
Bilen lämnades av tidigt på verkstaden, och Barnafadern drog iväg igen med barnvagnen. Två bilar kanhända är övermaga, men otroligt praktiskt.
Jobbet mer av samma, men inte närmare måndagsförberedelserna.
Bokade och obokade samtal. Även per telefon.
Gick iväg och lyssnade på en master presentation. En av de studenter jag träffat mer än de flesta. Nu är hen färdig, och det inom utsatt tid. Imponerande.
Annars vet jag inte riktigt vad jag gjorde.
Hämtade bilen på vägen hem, och utnyttjade det faktum att vi var lite tidigare än vanligt till att träna före maten.
Har haft en idé att jag ska testa milrundan igen.
Så det gjorde jag.
Inte så listigt kanske, eller också för lite bränsle. Hoppas på det senare.
 
Nu ser jag en ny brittisk dramathriller (?) på SVT. Inte helt säker på vad jag tycker ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0