Plötsligt händer det?

lördag 25/8 = träning
 
Städade det andra badrummet, löste lite korsord och gjorde middag.
Efter en timme kom jag på att jag hade planerat att träna idag.Oooppps.
Först tänkte jag att det fick bli söndag, men sedan ångrade jag mig och stack vid 19.45.
Kvällsolen var en bidragande orsak..
Trots att jag verkligen inte trodde det skulle bli bra, gick det lite mindre långsamt än de senaste gångerna??!
Man kan aldrig veta tydligen.
Men jag är glad för att det händer.
I brist på annat tittar jag nu på The Hunger Games: Mockingjay - Part 1. Känner att jag missat en del i andra  filmen, som nog hade varit bra att veta nu.
I morgon är det grillning med de som ska bli kull H18. Hoppas bara det blir drägligt väder. Prognosen ser inte allt för lovande ut :-(  Nödlösnngen är att hålla till i vårt eventutrymme. Men då blir det inte grillning förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0