Bra och dåliga dagsinslag

tisdag 14/8 = jobbfokus
 
Idag fick jag lite sovmorgon, eftersom vi skulle starta 9.00 nere på stan.
Hämtade en kollega på vägen.
Vi satte oss på sidan och jobbade fram en presentation som vi ska hålla till veckan. Till lunch anslöt vi till kollegorna. Bra diskussioner under dagen (min förväntan kom på skam).
Eftersom jag visste att vi skulle få rejäl lunch, hade Barnafadern och jag bestämt att inte ha gemensam middag. Vi ville båda träna tidigt, han tidigt på dagen och jag direkt efter jobbet. Sagt och gjort, när jag kom hem bytte jag om och gjorde mina rehabövningar. Rullningen går bra, men den andra är svårare att veta om jag gör rätt.
Sedan lunkade jag iväg. Tog den numera obligatoriska Åsen.
Nu har jag ätit en enklare, men uppskattad, middag.
Vi ska vara i stan även i morgon, så mailen ackumuleras.
Ska strax ringa äldsta dottern. Jag ska hjälpa henne att släppa in företaget som ska sköta flyttstädningen nästa vecka. Sedan är det bara att lämna tillbaka nycklarna till HSB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0