Mest som vanligt

fredag 20/4 = [DKV]
 
Idag var vi tre av fyra som träffades.
Fortsatte torsdagens projektarbete och lyckades läsa HELA TVÅ uppsatser.
Tyvärr var båda i stort sett outliers, och kräver nog att vi funderar över hur sådana ska hanteras.
Alla tyckte sig ha en produktiv dag och vi fick lunchsällskap av I som har svårt att komma ifrån sitt nya jobb just nu. Men vi är glada att hon dyker upp för lunch.
 
lördag 21/4 = träning
 
Deltidspensionären (a.k.a. Barnafadern) hade tidig start för handbollens försäsong startade kl. 8 med fystester.
Tyvärr lyckades jag inte sova som en galning, vilket var planen.
Steg upp innan han for.
Jag stökade på, löste korsord, drack kaffe och började undra om det skulle bli lunch.
Då kom jag på att det var SM-final i innebandy 12.10!
Himmel, tänk om jag missat det.
IKSU vann med 4-1 mot Kais Mora.
Mitt i matchen dök handbollscoachen upp i alla fall.
Lättare lunch för mig och någon timme senare till gymmet.
Tog bilen och for via returgården med allt skräp som fanns i dynlådan ute på schabraket.
Träningen gick som vanligt.
När jag stretchar efteråt, eller smidighetstränar heter det nog, så finns det en övning där mitt benont visar sig särskilt bra.
I det här läget kan jag inte räta upp ryggen för då gör det nåt så obegripligt ont.
Mest i underbenet.
Lurigt, för när jag har fotsulorna mot varandra är det inte alls samma problem??!
Väl hemma ville Barnafadern inte alls ha någon mat (han är lite sjuk), så jag gjorde snabbmat till mig:
Nu i kväll har jag sett klart Gränsland, en norsk thrillerserie.
Lite besviken på slutet faktiskt. Men det kanske inte var slutet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0