Tydligen måste man vattna blommorna ute

tisdag 5/9 = träningsdag
 
Inga bokade möten, bara alla obokade ärenden :-D
Lyckades fixa till det mest av cirkulationen i alla fall, tror jag.
Varje gång tycker jag att det borde gå att skriva ett litet program som håller koll och fixar de flesta fallen, men jag får så många bivillkor att jag inte klarar det. Sedan kan man få saker om bakfoten oxå.
Ibland måste jag påminna mig att om en grupp på tio personer ska spridas ut på sex nya grupper, så kommer några att hamna i samma grupp igen.
Hem vid fem, för att snabbt byta om och ta dagens tur i kvällssolen.
Det var väl i stort sett det som var bra med passet.
När vi ätit och Barnafadern skulle dra till handbollsträningen, hade vi punktering!!
Hur ofta händer det?
Även i år har jag helt sölat till det med blommorna ute.
När det inte är varmt så jag tillbringar tiden utomhus, glömmer jag att de blommor som är under tak ändå behöver vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0