Kom en bit

söndag 17/9 = träningsdag
 
Med tanke på att detta var den bästa dagen på länge, bestämde vi att försöka oss på att ta ner paviljongen.
Man behöver vara minst tre när takkonstruktionen ska ner, så det passade bra att yngsta döttrarna skulle komma över på middag.
Barnafadern hade heldag med handbollen och när han farit kom jag på att jag kunde ta ner paviljongens sidor helt på egen hand. Så det gjorde jag.
På gränsen att det var lockande att springa ute.
Innan jag var redo att ge mig av hade dock solen gått i moln och vinden tilltagit, så det fick bli gymmet ändå.
Röstade i kyrkovalet på väg dit.
Sprang långsamma stegringslopp över 2 km.
Till sist hade jag 10.5 km, med en snabbare sista km.
Jag får nog sluta diskutera känslan. I alla fall tills den blir markant bättre.
Middagen och kvällen spenderades med döttrarna och maken.
Orientalisk köttfärstårta hade jag lagat.
Gott!
Paviljongen glömde vi bort, så taket är fortfarande kvar.
Bilden?
Insidan av ett bubbligt glas som innehållit yoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0