Lite bättre (=mindre dåligt) träningspass

lördag 25/11 = gymmet
 
Skönt med sovmorgon.
Jag saknar verkligen mina fredagar.
Mycket tröttare nu.
Bestämde att ta helgens träningspass idag, eftersom jag nog åker till jobbet i morgon, och sedan ska på handbollsmatch.
Såg EM-final i curling och Skellefteå-HV71.
Rätt skönt när det inte är så fullt i lokalen.
Betsämde mig för en annan ansats än den vanliga.
Spang försiktigt och ökade inte som jag brukar.
Det gick lite lättare, vilket man kan förvänta sig, men som jag inte vågat hoppas på.
Totalt sett 9 km i ok fart och inte superjobbigt. Pulsen alldeles för hög dock.
När jag kom hem var det läge att sätta igång middagen.
Vi hade en ring falukorv som inte rymdes i Barcelonapackningen.
Fick bli ugnsstekt.
Funkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0