Färdiggranskat

måndag 6/11 = reservtisdag
 
Fick sitta i lugn och ro hela dagen, i stort sett, så nu är jag klar med ena delan av granskningen. Nu får jag ta itu med senare-delansökningarna.
Men inte i morgon.
Då åker jag söderut för att följa mamma till VC.
De ska göra ett nytt minnestest och vi ska fråga om hörapparat och hemtjänst, hoppas jag.
Sedan är planen att hon ska följa mig hem, så vi kan försöka hitta lite kläder, OCH, inte minst viktigt, ett par skor.
Vi startar på vägen upp, får sedn middag hos Bill&Bull.
Hon sover över här, och vi gör ett försök på stan på onsdag.
Sedan söderut igen.
Det kan hända att jag sover hos syster och kör direkt till jobbet tidigt på torsdag.
Pallrade mig till gymmet medan Barnafadern var på yoga.
 
Det gick sämre än väntat, tyvärr.
Extremt muskeltrött hela tiden och ingen uthållighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0