Bidde det ens en tumme?

måndag 29/5 = kandidatkonferens
 
Om det hade varit nåt riktigt med mig, så hade jag haft ett underlag för att göra anteckningar på kandidatkonferensen.
Men det hade jag inte.
Vi åt pulled pork.
Jag har min patentearde kåålslåå till.
Och VB-kräm.
 
tisdag 30/5 = ingenting
 
Dagen bokad av för projektet. Men inte det hände något med det, inte.
Var till tandläkaren. Det gick bra. Allt lugnt.
Maken tränade, jag degade.
Man tänker verkligen inte på att vattna utomhus nu.
 
Måste försöka komma ihåg att göra det på morgonen. Annars fryser de väl :-(
 
onsdag 31/5 = "tränings"dags
 
Dagen bokad av för projektet.
Blev inget av det, ja kanske 45 minuter. Har hamnat i en låsning, vilket är typiskt när jag måste börja fatta beslut.
Support bestämde att det var en bra dag att uppgradera mitt OS också. Det tar ju alltid tid.
Gick på pensionsinformation.
Har börjat testa tanken på att gå upp på heltid.
Jobbigt bara att det måste vara i fem år (de sista).
Men min peppiga chefkollega, tyckte att det inte behövde vara så problematiskt för mig, arbetsmässigt.
Å andra sidan gör hon nog två personers jobb redan.
Väl hemma blev det kylskåpsrensning till middag. Helt ok för oss båda.
Kaffe och lite Elementary som avslutning.
Så var det dags att cykla till gymmet.
Idag fick det bli 4 km + stopp + 2 km + 1 km promenad.
Pulsen åker upp högt alldeles för fort. Inget nytt där.
Det bästa jag kan säga är att det i alla fall inte kändes sämre.
Jag ser fram emot att få reda ut detta på min HC.
As if...
I morgon eftermiddag har vi fått låna stora släpvagnen, och #3 & #5 har lovat att hjälpa oss lasta. ÅC stänger 19, så innan dess måste vi vara klara.
Trallen blir nog bökigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0