Va' e torschda' för en da'?

Egentligen är svaret discodag, eftersom detta är ett citat från Pistvakt.
torsdag 9/3 = ordinarie träningsdag
 
Torsdag är projektforskningsdag.
Då går jag bort till samtalsrummet och grottar ner mig, både i fåtöljer och material.
Skrev lite, både saker jag hade i boken och några saker jag hade tänkt på förra veckan.
Försöker konstruera en vetenskaplighetshierarki..
Kollegan gjorde en visit på eftermiddagen och vi fick en stund att fundera tillsammans.
Annars gick jag på en jobbspost idag med eventet. Helt plötsligt går det inte att vi ger bort/lottar ut en lockvara, så nu måste "vi" skaffa sponsorer.
Jag ville verkligen inte det här.
Hemkommen blev det samma lösning som igår, lätt middag för att kunna träna lite tidigare.
Huga så trött jag var, men det blev i alla fall en skaplig mil.
Med all sannolikhet kommer jag väl inte att träna på lördag, så jag hinner väl återhämta mig lite bättre till söndag.
Äldsta dottern kom en snabbis efter kvällsjobbet för att låna barnvagnen. Trevligt att se henne. Kanske vi ses på lördag kväll igen?
Mammarapport: verkar rätt ok, men ser förfärlig ut. Stygn i pannan, plåster på näsan och blåmärken i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0