Svårlätt

fredag 3/3
 
Eg. ledig dag, men jag hade inte laddat upp något textutkast till kursen jag går, så det stod klart att jag behövde göra en insats. Lite oväntat fick jag ett il sent på torsdag kväll och lyckades skriva en del, men hade beslutat att åka en sväng till jobbet. Bl.a. för att skriva ut ett par intressanta artiklar jag råkat på.
Sov ut och hade ledig förmiddag i alla fall.
Vid lunch drog jag in till jobbet, skrev ut artiklarna, skrev lite till på arbetet, fikade med kollegorna och laddade sedan upp dokumentet.
Barnafadern och jag hade på var sitt håll känt att det kunde vara trevligt att slippa laga mat. Det är iofs. sant varje dag, men nu orkade vi tänka tanken att gå på lokal.
Så det gjorde vi.
Supergod mat såklart.
 
lördag 4/5 = gymmet
 
Skid-VM pågår och i dag var det dags för damernas avslutande tremil.
Charlotte Kalla var med hela tiden och gjorde allt rätt, tills en stav gick av med bara någon kilometer kvar till mål. I en uppförbacke där det inte fick stå ledare, så det dröjde innan hon fick en ny stav.
Så OTROLIGT tråkigt. Man lider verkligen med henne.
Efter det eländet, försökte jag bestämma mig för om jag var sjuk eller ej.
Lite mot bättre vetande gick jag i alla fall till gymmet.
Fin dag med sol och blå himmel.
Men springet gick bättre än väntat och jag körde t.o.m. en övning med Russian twists.
Får se hur det känns i morgon.
Kvällen ägnades åt gamla svenska A-gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0