Långa passet gick inte som planerat :-(

söndag 12/3 = långspringsdag
 
Ingen särskild dag, bara slappa.
Vi tittade på damernas 3-mil i Holmenkollen, där Charlotte Kalla hängde med bra, men utan skidbyte hade hon sämre glid på slutet och blev till sist femma i mål. Marit Bjørgen var helt outstanding. 37 år och nästan oslagbar.
Efter det stökade jag på lite, och gick sedan till gymmet.
Jag hade lagt upp ett temposchema för 15 km, men lyckades inte hålla det hela vägen ut. De sista 600 m fick jag lov att gå ner på underhållsfart.
Nästa vecka ser väl överkomlig ut:
Men jag har ju valt att göra en egen version med längre längder och högre tempo än angivet, så det ska nog bli svettigt den här veckan också. Det kan vara därför jag var lite trött idag. Alla pass den gånga veckan har hamnat på minst milen. Alla har dessutom gått i raskt tempo.
Jobwise: veckan som kommer blir kritisk för det stundande eventet. Hur 17 ska vi komma över pengar?
Inte min bästa gren, faktiskt en av de sämre tror jag. Nätverkande är verkligen inte min grej. Måste försöka få hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0