Ny fånka och träningstur

onsdag 28/6 = träning
 
I morse försov jag mig!
What???
När jag tittade på telefonen var den helt död.
Gick inte att få liv i den på något sätt.
Drog strax före tio från jobbet.
Inte så positiva besked på pratrepen och ännu mindre hjälp på applestället.
Så jag slog till på en ny:
Sedan fick jag ägna resten av dagen åt att återskapa min telefonmiljö, som den såg ut i går.
Det var ju inte som att man bara tog den senaste säkerhetskopian (den här gången heller) :-(
Jag tror jag fick starta från 0 fem gånger, men till sist var det mest elementära på plats.
Nu ikväll har jag fixat mobilt bankID (igen). Det enda som häpnadsväckande nog inte ställde till det var iCloud.
Tur jag var igenom det där noggrant för tre veckor sedan :-/
Eftersom dagen ändå var förlorad för projektarbete, så åkte jag hem lite tidigare för snabb, lätt middag och en tidig träningstur i solen.
Idag kändes det litelite bättre.
Det gick aningen snabbare och muskeltröttheten inte lika förfärlig, lika tidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0