Hela veckan

tisdag 20/6
 
Mera kursadministration inför hösten.
Insåg idag att jag gått runt med skyddsplasten på min klocka.
Som jag fick i julklapp av barnen :-D
Trodde jag fått en skada på glaset :-))
 
onsdag 21/6
 
Fortsätter med kursarbetet.
 
torsdag 22/6 = träning
 
Projektarbete.
Bild från DKV's möte i fredags.
Efter två vilodagar var det dags att ta ett pass igen. Fick bli gymmet, eftersom jag har ett par dagar kvar på kortet.
Inte kul.
 
fredag 23/6 = midsommarafton
 
Tämligen lugn dag.
Skjutsade de yngsta till deras midsommarfest, eftersom sista lokalbussen gick tidigt på eftermiddagen
Röjde i jordgubbslandet. Inte mycket där, men jag har svårt att motstå blommorna som syns, så dt får väl vara kvar ett tag till. Illustrerar lugnet med en bil från retreaten i lördags.
Nu avverkar vi en del sämre TV.
Lördag ser inte lovande ut vädermässigt, och söndag märkbart sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0