Träningen suger

måndag 24/7 ≠ gräsmattan
 
Ingen aning om vad vi gjorde, så här två dagar senare.
Barnen drog till Bill och Bull för att käka tillsammans och se det nysläppta avsnittet av Game of Thrones.
Vi körde Tv-dinner med några hemgjorde burgare vi råkade ha i frysen.
 
Bekvämt!
Och gott. Hängmörad högrev.
 
tisdag 25/7 ≠ gräsmattan
 
Vädret blev lite ok på eftermiddagen så vi passade på att grilla.
Alla barn var hemma, utom Spaniendottern.
Vi fick lov damma av det större bordet till paviljongen.
Fram till nu har vi haft 6 sittplatser, men resten av sommaren blir det 8.
Man kunde till och med sitta ute en stund på kvällen.
 
onsdag 26/7 = träningsdag!
 
Det visade sig bli en skön dag på gräsmattan. Inte jättevarmt i luften, men helt ok för att ligga i solstolen hela dagen.
Så det gjorde jag.
Korsordade, sudokade och lyssnade på ljudbok.
Större förväntningar har jag inte på min semester.
EMK dracks så klart ute, innan 08-orna gav sig iväg för att hälsa på sin kompisar och kommer tillbaka i morgon.
Vid 17-tiden tänkte jag att det var lika bra att göra bort den motiga träningen.
Knappt jag orkar cykla till elljussåret.
Tog mig runt två varv i mycket maklig fart.
Tyvärr känns det förfärligt, trots att jag nu hade vilat tre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0