Nu börjar det bli jobbigt - 8*1000 m

måndag 23/1
 
Uppstartsmöte i forskningsprojektet.
VARFÖR tar jag mig alltid för utsiktslösa uppgifter??
Vi vet vad vi vill veta, men jag har inget hopp om att vi ska kunna ta reda på det.
Snacka om att inte leva som man lär :-(
Hemma på eftermiddagen och ett par trevliga timmar med GB på eftermiddagen.
Vi har precis läst ut Tomas Sjödins Eftervärme, och han har ett språk och en berättarförmåga som är ljuvligt
 
tisdag 24/1 = långa intervaller
 
Ville inte idag heller :-(
Även idag var jag tvungen att ta en screenshot för att kunna läsa detaljerna
Jobwise: helproppat med bokade besök + alla dessa mail i samma ärende.
Nu tror jag tack och lov att det börjar mattas av.
Men något annat hinner man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0