I dag kom tröttheten, och långa intervaller

torsdag 5/1 = träningsdag
 
Sov otroligt länge i morse. Till 11!
Minns inte när det hände sist.
Efter frukost (=lunch!), startar jag tvättmaskinen och vi tittar på ett avsnitt av Blindspot.
Därefter lurar jag med mig dottern på en liten reatur.
Fetfail!
Jag hittade ingenting :-(
Turen måste bli liten, för vi skulle låna ut bilen till äldsta dottern strax efter 16.
Hann ändå in på alla större reor, utan framgång.
Middagen blev en lyckad blandning: baconlindad sparris, paté, sill, kokt potatis och smörbrynt riven blomkål.
Inte illa för att vara rester i kylskåpet.
Hade nog tänkt komma iväg lite tidigare till gymmet, men efter en del motvilja traskade jag iväg (-21 grader ute).
Jag visste mycket väl att det var 1.6 + 4 + vila + 4 + 1.6, men när första fyran var avklaradhade jag hunnit glömma hur lång gå/joggvilan skulle vara. Inga glasögon, men jag kom på att jag kunde ta en screenshot och sedan förstora bilden :-D
Bättre glasögonlös än telefonlös.
Till sist var jag ensam kvar på gymmet.
Nu dricker jag te och tittar lite på webbTV.
Tror att jag sett deckaren förut, men då kan man ju ha en second screen samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0