Första vanliga dagen

tisdag 3/1
 
Åkte inte i svinottan, men dock till jobbet.
Lite glest är det, men vi som är där har ett behagligt tempo och mycket egentid.
Då känner man sig lite stressad?!
När man oftast inte behöver välja vad man ska ägna sig åt, känns det megaunderligt att behöva fundera vad man ska ta sig för. Jag saknar inte saker att göra, men inget är tvingande.
Efter middagen (rester!) bestämde jag nig för att det var dags att baka en nötlimpa. Jag fryser den skivat, så är det enkelt att ta fram ett par skivor vid behov. Ofta tycker jag att det är gott med mackor på helgfrukostarna, eftersom jag har en rätt enahanda vardagsrutin.
Nu sitter jag i tystnaden med tända ljus och löser ikapp lite korsord. Jag har inte riktigt hunnit med det under ledigheten, och jag har sparat en hel del :-D
 
 
I morgon blir det ungefär som idag. Inte racerstart, men i sak en hel arbetsdag.
Eftersom jag sprang lite längre och snabbare igår, gick jag inte till gymmet idag.
Då torde jag gå i morgon i stället.
Måste tipsa om en riktigt bra framställning av julen: Christmas According to Kids - Southland Christian Church
Det finns flera och de vuxna agerar så läckert till barnens röster. Se dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0