Då börjar vi om igen - 10 eller 21 km?

tisdag 7/2 = gymmet
 
Idag hade jag inte satt av tid för projektet, men tvingade mig att börja läsa lite i alla fall.
Helt nollad mellan öronen.
Vad ska vi egentligen göra??
Vad sa vi på uppstartsmötet??
Har bokat av hela dagen i morgon (det måste väl ge resultat någon gång?), och bokat ett litet rum att sitta i.
Träningsmässigt har jag sajnat upp för 16-veckorsplanen igen, men jag måste ha räknat fel i höstas för jag blev tvungen att skippa första veckan.
Har inte riktigt kunna bestämma mig för om jag ska gå för halvmaran i maj. Kruxet är att hinna få in de långa passen när man jobbar. Och det är megajobbigt att behöva göra dem inomhus.
Ska titta lite noggrannare på den planen för att se när man måste börja vara utomhus för att inte bli knäpp.
Eller också fortsätter jag nuvarande plan och tar halvmaran som ett träningspass :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0