Varmt regn på träningen

lördag 19/8 = träningsdag
 
Sov ut ordentligt och tog det lugnt i sedvanlig ordning.
Vi lyckades ändå ta oss iväg till återvinningen (stänger 12 på lördag) och kasta bort en massa gamla datorer bl.a.
Sedan vi druckit kaffe, och jag hade löst lördagspusslen i lokalblaskan, så Barnafadern helt plötsligt: jag tänker ta min löprunda nu. Det var både varmt och uppehåll så jag tänkte att det var en bra idé.
Innan jag fått på mig utrustningen hann det dock börja stänka.
Och det tilltog.
Efter Åsenrundan kunde jag inte urskilja vad det var som droppade från håret.
Muskeltröttheten är närvarande, men kanske inte riktigt lika illa som tidigare.
Efter middagen skulle vi se nästa avsnitt av Peaky blinders, men helt plötsligt finns inte säsong 3 på Netflix längre??
Vi kollade med döttrarna som också har tillgång till serien, men de kunde inte heller hitta mer än två säsonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0