Tiden rusar

söndag 9/4
 
Trevligt besök hos den nyblivna 91-åringen.
Helt otroligt.
Bakat och lagat mat.
Vi fick med oss flera av barnen, så vi fick ta två bilar.
 
måndag 10/4
 
Hann inte äta lunch på jobbet, så det fick bli standardnödlösningen.
 
tisdag 11/4
 
Alldeles för sen middag gjorde att jag skippade träningen.
 
onsdag 12/4 = reservtisdag
 
Lätt middag för att kunna träna.
Gick skapligt, men pulsen åkte upp som tidigare. Ca 20-25 slag högre än normalt, efter 7-8 km.
Jag hade börjat titta på en filmatisering av Åsa Larssons deckare och insåg, lite oväntat, att de går precis nu på TV.
Funkar inte att se en svensk deckare utan ljud kan jag berätta.
Så nu sitter jag och ser avsnittet på play efter träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0