Kort vecka

tisdag 18/4
 
Samtal hela förmiddagen och fram till ca 14.
Resten av dagen fick bli brandkårsutryckning på inlämningsuppgiften.
Inskickad.
Ingen träning, BG hos GB.
Nu ska vi ta den nya boken av Tomas Sjödin.
 
onsdag 19/4
 
Blev väldigt lugn.
Passade på att administrera lite.
The dynamic duo kom och käkade med oss.
Sedan bildpratade vi med 08-an.
 
torsdag 20/4 = träning
 
Dagen eg. vikt för forskningsprojektet, men det fick jag skjuta på.
Förmiddagen rättade jag kompletteringsuppgifter från kursen i höstas.
Sedan insåg jag att det är kurs på måndag och jag har 1+5 arbeten att läsa, OCH en egen presentation att förbereda.
Note to one self: Jag ska INTE gå någon kurs nästa termin!
MEN jag borde jobba med min meritportfölj.
Jag som är så deadlinesstyrd, hur ska det någonsin bli klart.
Efter en lättare middag cyklade jag till gymmet.
Körde samma pass som i söndags, och pulsen låg faktiskt lite bättre, ca 10 slag lägre. På bättringsvägen?
Planen går åt fanders i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0