Trevlig midsommardag

Inget särskilt lockande väder på förmiddagen.
12.30 var vi bjudna till #2 för fika.
Mycket trevligt initiativ.
Jag testade att göra en lite mer bakad kaka, men det blev inte megalyckat. Den hade bra höjd, men kändes väldigt kompakt och lite torr. Jag gräddade enligt receptet...
Efter mitt träningspass, var det dags för middag och nu hade solen tittat fram. Barnafadern hade tänkt sig att provgrilla hemgjord hamborgare inför sommarfesten.
Så blev det.
Gott såklart.
Efter middagen satsade jag på första efter-middagen-ute-kaffet för säsongen.
Löste lokalblaskans helgkryss och njöt av kaffet, ljuset och lite värme.
Känner mig fortfarande rätt sänkt efter träningen.
Jag är rätt säker på att jag inte hade särskilt lämplig uppladdning matmässigt. Korkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0