Första boken på 1.5 år!

Midsommar 2014 drabbades jag av dubbelseende pga en propp i en nerv på utsidan av höger öga.
Då blev det omöjligt at läsa. Ska man vara ärlig blev väldigt mycket omöjligt.
Eftersom det blev mycket stillasittande bestämde jag mig för att testa ljudböcker. Eller... , snarare ljuddeckare.
Sedan dess har jag inte läst en enda skönlitterär pappersbok.
Inte orkat.
Ljudböcker är också väldigt bra när man springer på löpbandet.
Nu fick jag en bok i julklapp. Den omtalade fortsättning på Milleniumserien.
Kändes tillräckligt motiverande för att ta upp bokläsandet på förmiddagen idag.
I måndags gjorde vi en tur till stan, för att ev. fynda lite.
Före jul hade jag småtittat lite på en handväska. Jag trivs ju med den jag har, så när som på att den inte har någon ficka med dragkedja på utsidan (jag var lite tveksam redan när jag köpte den).
Den jag såg före jul var nu på rea.
MEN det viktigaste var att det fanns en stor väska i samma serie. Jag har under en lång tid varit sugen på att köpa en lite större väska, som rymmer den bärbara datorn. Så nu fick jag båda väskorna för 499:-, eftersom jag hade bonus liggande på väskaffären.
Det kallar jag fynd!
 
Nu tittar vi på Klas Östergrens Gentlemän och Gangstrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0