Helt plötsligt

Morgonens känsla bekräftade gårdagens misstanke; det blir ingen träning idag heller.
Vill verkligen inte riskera att få en lång negativ effekt av att träna med infektion i kroppen.
Det misstaget har jag redan gjort och fick vara rädd att det skulle bli permanent, för det tog så lång tid innan det kändes mindre tungt att träna igen.
Döttrarna har dragit in till stan.
En till sitt nya boende för att plugga, och en för att träffa sina tjejkompisar.
Helt plötsligt fick jag för mig att göra frökex.
Har saknat dem, men inte kommit mig för. Tror faktiskt att det var i slutet av maj jag sist bakade dem.
Medan jag satt där och löste korsord i väntan på att ta ut plåten ur ugnen, fick jag för mig att baka mandelfranskor också.
?!
Vad händer?
 
Nu har jag bryggt lite mer kaffe och kopplar av medan jag funderar på något lämpligt projekt att ge mig i kast med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0