Tiden springer

Igår gjorde jag slag i saken och städade två hyllor i skafferiet.
Längst bak hittade jag ett paket kokkaffe. Det är visst ett tag sedan vi kokade sist.
2011-06-04 verkar vi ha köpt den första kaffebryggaren och i maj 2012 kom den första Moccamastern.
Jag har nog haft en idé om att jag ska koka kaffe bara till mig själv och vid vissa högtidliga besök.
Men jag är alldeles för lat för det. Och möjligen är det bryggkaffe vi dricker lite för gott för att det ska vara mödan värt. Dessutom skulle jag knappast hinna få i mig ett paket tilltäckligt snabbt.
 
Apropå kaffe..
Kanske skulle brygga lite nu...
Fortfarande inte frisk :-(

Kommentarer
Postat av: kristina

Kokkaffe är det ju mig du skulle bjudit på och var t tog våra gamla vårpicknickar vägen? Och nu är det höst. Hoppas du inte stressar ihjäl dig på jobbet.

2014-09-30 @ 15:11:09
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0