Utedag

Idag har vi stökat på lite ute.
Barnafadern har begått årets gräsklippningspremiär.
Själv passade jag på att baka en ny kaka, recept kommer.
När den var klar gick jag ut och räfsade löv på baksidan av garaget.
Till middag grillade vi kött och till  det testade jag att göra aubergine- och fetaostgratäng.
Både kommunikationsdottern och jag tyckte den var supergod.
De andra åt potatissallad.
 
Eftersom jag valde att dega igår kväll, så ska jag om en stund pallra mig iväg till gymmet och göra ett kort snabbjobb. Nu är det inte läge att trötta ut sig, utan nu ska man släppa upp formen (!) och bara få lite tempo i kroppen.

Kommentarer
Postat av: kristina

lät som en god middag- Vackra blommor du fick igår Ha en bra morgondag

2014-05-24 @ 22:39:19
URL: http://www.ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0