Extremt förutsägbar

Egentligen skulle jag lika gärna kunna nöja mig med att skriva:
 
Se föregående söndag!
 
 
Det här med sommartidsändringen påverkar mig inte särskilt eftersom jag sover tills jag vaknar och ändå är ungefär lika trött hela tiden.
Den här söndagen avviker inte på något sätt från mönstret.
Sova, fika, DN & FMK.
Så, då har vi uttömt det.
Ok, om man ska vara petig är det två marginella skillnader
  1. jag sitter på övervåningen eftersom det pågår någon sorts handbollskonferens på min vanliga plats i universum.
  2. jag har tagit fram läsbetinget inför kommande veckas kursträff På egna vikor - en strategi för handledning.

Tyvärr ser läsbetinget inte ut att lösa sig lika bra som förra helgen, när jag kunde sitta ute i solen och ändå få det gjort. Visserligen är det sol, men tyvärr även moln idag. Får se.

DN's sudoku är löst och Xet påbörjat. Om man nu vågar lösa det framöver?!
I söndagsmönstret ingår också träning. Dagtid-ute/kvällstid-inne, har inte bestämt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0