Lite längre idag

söndag = gymdag
 
Dagen började i makligt takt, men ett tu tre dök syster & svåger upp.
De hade gjort en helg i stan och bl.a. varit på trollerishow och umgåtts med sonen.
Vi kaffade och pratade en stund innan de drog för att hämta hunden på hundpanget och ta sig hemöver.
Jag har stretat på med DN's söndagsX i vanlig ordning. 3/4 löst utan fusk, men nu har jag kört fast.
Får väl ge det ett par dar till innan jag tar lite hjälp.
När de åkt käkade jag lunch och bestämde att dra till gymmet innan middagen.
Målet idag var att springa lite längre, även om det inte går så fort.
Så blev det, även om jag får slita en del även i lågt tempo.
Ordentlig bålsäkring/stretch eftersom jag kände mig stel efter intervallerna i går och sträckan idag.
 
Arbetsveckan skulle ha börjat med en ledig dag (kurs på fredag), men det funkar inte med de arbetsuppgifter som måste bli gjorda pga. valet.
Får ta ut den senare.

Kommentarer
Postat av: kristina

du hann med en hel del idag ser jag.

2014-03-24 @ 13:03:56
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0