1, 2, 3 och 4 dök upp!!!

Trots att jag kom upp i hyfsad tid, så hände det inte mycket på förmiddagen. Drog som sagt til kåmpe och handlade. Planen var att fixa köttbullar till jul. Hade ju en bra strategi förra året, så jag körde samma igen.
Kompisen i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn arbetade en hel del också.
Efter middagen var jag tvungen att ge mig in i förrådet för att leta ett lucialinne till äldsta dottern. Passade på att göra en förnyad sökning i jul/adventslådorna efter siffrorna till adventsljusen.
OCH jag hittade dem!!
Dekorerade fatet med silverkulor och glasbitar.
Sedan var det dags för en tur till gymmet.
Hemkommen har jag tittat på slutet på filmen Abduction, som jag delvis såg på gymmet.
Nu börjar det väl vara dags att dra mot övervåningen.
I morgon har jag ett tandläkarbesök strax före lunch och sedan ärenden kanske.

Kommentarer
Postat av: Kristina

kul att du fann siffrorna o köttbullarna ser läckra ut.Ha en bra dag så ses vi ikväll

2013-12-06 @ 10:43:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0