Jag lurade mig själv , igen!!

Lyckades kuppa mig ut i spåret mellan regnskurarna, och idag gick det mycket bättre.
Bättre planering vad gäller energidepåerna, gjorde ett överraskande bra resultat.
Springer med pulsklocka för att motivera mig.
Bra att veta om känslan var rätt eller fel :-)

Nu en snabb dusch och sedan iväg för att kika lite på tjejernas  träningsmatch (A-laget). Man hoppas ju att individerna ska vara nöjda med sin insats oavsett hur det går för laget.
Man kan bara göra sitt bästa, men alla kan ha en dålig dag på jobbet, vilket man också måste kunna acceptera som en del av sitt idrottande.

Och som sagt känslan är ett dåligt mått!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0