Av alla korkade idéer...

... jag haft på länge så slog jag tydligen rekord idag.
Hade bestämt mig för en tur till spåret och drog iväg innan det skule vara dags för middagsfix.
Nolltänket bestod i att jag inte hade bränsle ens till lilla turen :-(
Efter ca 2.5 km var all energi förbrukad (frukosten räckte inte längre) och jag fick släpa mig runt. Orkade inte ens det jag tänkt utan fick ta en något kortare tur.
Dessutom regnade det hela tiden, inte oskönt i och för sig, ett varmt strilande sommarregn... men ändå!!
Nu dusch och sedan tacos.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men du tar ju livet av dig! Ha åtminstone druvsocker med dig så du ej tuppar av, nu blir jag riktigt rädd

2010-08-22 @ 22:29:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0