Rörigt i huvudet

Försöker få något gjort för att stilla värsta stressen.

Har påbörjat jobbet med att kondensera lic-arbetet. Det kommer att bli ett samarbete med handledaren vilket gör att vi måste ha versionshantering på delade dokument. Eftersom jag själv valde ett verktyg som är WYSIWYG (Lyx), vilket tyvärr inte fungerar mot svn så måste jag nu flytta en del av materialet till vanlig eländig LATEX. Har fixat själva delningen och nu ska jag ordna strukturen och börja flytta text.
Samtidigt försöker jag formulera lite slutsatser utifrån en del av Paris-materialet.
Goda vännen har nu repat sig tillräckligt för att kunna få behandling som sänker henne igen :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hemma igen döslut. Ny upplevelse att ligga med ishandskar så man ej får inflammationer i fingrar och tår. Tyvärr tvungen avstå fötter pgr av mina ryggskador, tål ej sån kyla. Men kunde ej ens läsa då det ej går bläddra med stora isbitshanskar på. Nästa gång måste jag ha ngt hörbart att lyssna på

2009-11-18 @ 16:47:49
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0