Utvecklad!

Har varit på flera in/utvecklingssamtal idag.
Lååååångt prat med studierektorn för forskarutbildningen. Jag är väl ingen typisk doktorand, så mina synpunkter är lite annorlunda om jag förstod det rätt. Känner mig rätt trygg att ge synpunkter, har inga särskilda bekymmer i nuläget heller (hade behövt sådant här för 20 år sedan.....).
Feedback på min onsdagspresentation.
Jag tyckte det gick rätt ok, i förhållande till nedlagt arbete. Hade nog väntat mig lite vassare kritik där och då.
Den feedback jag fick var konstruktiv och tydlig!
Men ändå... Feeling like a Fraud lurar alltid runt hörnet. Om jag åtminstone visste själv?!
För drygt tre veckor sedan gjorde jag en ToDo-lista, dags att titta på ToDo-listan igen:
  1. webenkäten (nästan klar)
  2. posterkonstruktion (delvis beroende av 1.)
  3. Examinationen på enkät-kursen (1. är en del av detta)
  4. Den eländiga didaktik-uppsatsen
Tja, något blir tydligen gjort så småningom, även om det känns som att jag ger ineffektiviteten ett ansikte.
Så det är nog dags för en ny:
  1. Lite mer data-mining på Paris-materialet
    (fråga inte om Spearmans rank correlation)
  2. sammanfatta den gjorda enkäten (8 svar t.om. igår)
  3. kondensera lic-arbete till ca 20 sidor för publikation
  4. översätta enkäten till svenska
  5. konstruera intervju underlag
  6. skaffa intervjuoffer :-)
  7. planera resor
  8. gräva fram typexempel att använda vid intervjuerna
  9. ...
  10. ...
  11. didaktikuppsatsen (som tyvärr inte avancerar i listan)
(Listan in/utvecklades oxå!!)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du går framåt. Det är bra med listor som man kan pricka av

2009-11-13 @ 23:51:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0