Slutet på fulltecknad vecka

fredag 20/9 = vanlig kursdag
 
Ny utstyrsel:
 
Ska åka direkt från jobbet för att fira våra tvillingdöttrar med restaurangbesök.
HAde lyckats hålla eftermiddage fri, så Mia och jag startade ned lunch. Dock fick jag använda tiden till att göra klart allt som har med valet att göra. Dock har jag inte kunnat maila ut info till studenterna ännu. Kollegan har inte lagt upp websidan ännu.
Klockan 18 mötte vi våra yngsta döttrar för att äta tillsammans och fira deras 29-årsdag.
Vi käkade gott och hade trevligt några timmar.
 
torsdag 19/9 = jobbade hela dagen
Vädret var så härligt, så innan middagen tog jag en längre promenad. Borde ha gått lite tidigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0