På kollisionskurs med wörd

söndag 1/9 = pustar ut
 
Slow day för att fortsätta optimera tillfrisknande.
Slåss lite med apples kalender. Lägger jag in en heldagsaktivitet på datorn, blir det två dagar på telefonen.
Åt andra hållet går bra, men det är ju så mycket bökigare att göra detta på telefonen.
 
lördag 31/8 = inget barnvaktande idag
 
Mindre dålig, men inte bra idag heller.
Vi ringde Sams föräldrar och rådgjorde. De tyckte också att det var en bra  idé att ta det en annan gång.
Barnafadern tog en tur ut i köksträdgården.
 
Lika bra att ta in dahlior, eftersom vi inte lär sitta ute särskilt många gånger till.
Ska ta in mer ringblommor när jag kan gå ut själv. Försöker verkligen optimera mitt tillfrisknande.
 
fredag 30/8 = bryter ihop
 
Idag fanns inget att välja på, "augen zu und durch", som jag lärt mig. 
Redaktörerna har skickat kommentarer och redigerat med hjälp av wörds "track changes".
Det mesta flöt på och jag hade ändrat det kollegan och jag kommit överens om på torsdag. Men så:
Helt plötsligt (jag gjorde väl något), så ser allt ut att vara ogjort. Massor av kommentarer som jag accepterat dyker upp. Text som jag skrivit är borta. Detta händer alltså när jag ska avsluta arbetet för att posta det tillbaka till redaktörerna.
 Gaaaaaaaaaaahhhhh
Försökte kontrollera att det blev rätt när jag accepterade alla individuella ändringar, men jag vet inte.
Måste se vad redaktörerna säger.
Kanske kan vi få korrekturläsa igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0