Nu är vi igång

tisdag 10/9 = mästarprov, stvl och frågestuga
 
~100 deltagare på MP1 och MP2 (14 st).
Vi hann med rättning bra och jag hade ingen återlämning.
Men mycket annat att göra.
 
 
På kursens första frågestuga dök två studenter upp.
De ville prata om heltalsdivision, type casting och pekare.
De var kvar nästan två timmar och vi hade mycket bra diskussioner.
Hämtades av den golfspelande Barnafadern.
Ösregn.
 
måndag 9/9 = nu tätnar det på jobbet
 
Jobbar måndag, tisdag och halva fredag. Det blir eg.lite för mycket, för en halvdag är ju min kompetensutveckling (tror jag).
Försöker vara helt ledig onsdag och torsdag i alla fall. Får ta lite komptid senare.
 Får se vad jag ska hitta på när jag är ledig. Sy är inte så dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0