Ligger efter med jobbet

onsdag 18/9 = heldag
 
Startade med examination (flyttad från tisdag, som var Hälsa på campus).
Ture och jag klarade inte av att bedöma inom den tid vi fått på oss (ca 1 timme)
Resultatet var sådär...
MP2:
3 G
13 O -> G
29 U
I det här provet förekommer den typ av uppgift jag är minst förtjust i,
Otroligt bökigt att rätta. Jag satte mer U än kollegorna, så några blev upprättade.
 
Nu behöver jag börja dokumentera outfit of the day så att jag varierar mig lite.
 
Kommer att behöva jobba hela dagen i morgon också. Jag har helt enkelt haft för lite tid att lägga på valet. Mina lediga dagar får skjutas till senare, jul kanske.
 
tisdag 17/9 = tömma svärfars hus
 
I god ordning på morgonen drog vi söderut för att försöka lägga några timmar på utflytten.
Jag tömde ut min svärmors kläder och hjälpte min svärfar att sortera ut vilka jul- och adventssaker han ville ha med till lägenheten.
Min äldsta dotter anmälde intresse för glöggsetet. Jättefint i koppar, med 12 glöggglas.
Ingen var intresserad av de 12 miniformarna.
En hel del skänker vi bort till second hand.
När vi kom hem var vi så trötta att det blev mackmiddag. Till tvillingarnas förtjusning tror jag.
Det blir stökigt....
...när en 25-åring och en 95-åring ska bo tillsammans.
Barnafadern var flera gånger till återvinningen med böcker (21 flyttkartonger) och annat skräp. På väg hem körde vi förbi returgården med gamla veckotidningar, sparade kartonger (för presenter?) och annat smått från köket.
Vi rengjorde gästrummet för min svärfars bror ska komma och hälsa på.
Det känns bra att det inte är överfullt med saker i alla rum.
 
måndag 16/9 = stvl-möten hela dagen
 
Hade behövt ägna mer av dagen åt att ta fram val-material och styra upp infopassen.
Dagens sista möte var på studentcentrum med en mentor och en student. Jag blir så berörd av att höra hur otroligt mödosamt och energikrävande vissa människor kan ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0