Både helger och veckor springer

onsdag 25/9 = småjobbar hemma
 
Rättar en MP4 inför eftermiddagens genomgång av rättningsprinciper.
Läser igenom ny temaintroduktion för antologin. Har inga synpunkter på vår placering. Vi passar bra in där. Kompanjonen har bett redaktörerna att sätta mig som första författare. Han tycker att jag gjort det mesta jobbet tydligen. Inte mig emot.
SPÖREGN! => ingen blomhantering just nu i alla fall.
 
tisdag 24/9 = kurs pågår mest hela dagen
 
Examinerar, bedömer och lämnar tillbaka.
På eftermiddagen var det höstens andra frågestuga. Den här gången kom åtta studenter och vi hade bra diskussioner. Parametrar, pekare och rekursion. Gamla vanliga problemområden för den som ser det för första gången.
Köpte med mig ljung på vägen hem. Kan sätta ut den vid entren i morgon (måste tömma ur de gamla växterna).
 
måndag 23/9 = så börjar det om
Veckorna går fort!
Bra studentsamtal och trevliga möten med kollegorna.
Just nu är valinformationen det jag känner lite oro inför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0