Åtminstone arbetsför

tisdag 2/9 = nästa kurs startar
 
Samma rutin som igår:
  • Barnafadern skjutsar (för att ha golfbil)
  • 8.15 är jag på plats för att presentera mig
  • betar av studentärenden
  • tar emot spontanbesök av personer med akuta ärenden
  • får bra hjälp av kollegor
  • ser över arbetsinsatserna sept-okt.
Mår bättre än förra veckan, men känner av huvudvärk och tar ett piller nu och då.
Nu kommer jag att vara lledig onsdag och torsdag så då blir det andra bullar.
Tja, baka kanske... och sy lite....
Ibland förstår man inte hur det kan bli.
3 sep. 2024 kl. 14:48 skrev en student.... Jag skrev till dig den 29 augusti
Detta tidigare mailet hade jag tyvärr missat att svara på, så det var bra att jag blev påmind.
So far, so good.
Problemet var att studenten skickat detta till hela gruppen av programstudenter (jag ligger i den listan också). Jag tror det var av misstag för han skickade exakt samma mail till mig personligen 7 minuter senare. Jag svarade direkt och skickade med ett förslag på studieplan.
Sedan dyker följande upp:
 
Datum: 3 september 2024 16:56:03 CEST
Till: xx
Kopia: studentgruppen

Hej xx! Det verkar som att du skickade mejlet till fel person, men jag arti samma båt som dig.
Har mejlat henne men har inte fått något svar 

Även detta kopieras till studentgruppen. Nu är jag lite osäker på om det gått iväg, eller om det fastnat hos moderatorn. Den här studenten hade nog mer orsak att undra eftersom hans mail kom 19/8, men sorterades ner i en mapp för uppföljning som jag gjorde i våras. Dock svarade jag honom i går:
 
2 sep. 2024 kl. 13:27 skrev jag:
Hej!Tyvärr missade jag detta för det sorterades ner i en brevlåda jag inte tänkte på.Jag hoppas du hittat någon kurs att läsa i LP1, förutom de kompletteringar jag föreslog.
 
Stormar det i vattenglas?
Väl hemma blev det lyxiga blomkålssoppan.
 
måndag 1/9 = bara att låtsas som att allt är ok
 
Idag startar terminen och c'arnas första kurs drar igång 8.15.
Barnafadern skjutsar in mig för att ha tillgång till bilen (golf!)
Hälsoappen påpekade at det inträffat ett trendbrott vad gällde antalet steg.
Onsdag till söndag intog jag i praktiken horisontalläge och satte inte min fot utanför huset.
325 kan bero på att jag var en del vändor till tvättstugan utan att ha telefonen med mig.
Den här veckan har Barnafadern fått igenom att vi har ett Expendables-maraton. 1:an på måndag, 2:an på tisdag, så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0