Tillbaka i Sverige

fredag 7/6 = missade bron
 
Vaknade för en stund sedan och när jag tittade på kartan var vi befann oss (Malmö) insåg jag att jag precis missat bron. 
Tack och lov funkade allt i går kväll efter förseningarna. 
 Vi lyckades precis handla lite innan allt stängde klockan 23. 
(null)
 
Eftersom det här nattåget kommer fram till Stockholm 13.20 så köpte jag också en yoghurt. 
(null)
 
Försökte hitta något i stan (München) i går innan vi åkte, men det lyckades inte. Så jag tänkte att jag tar nästan vad som helst bara jag har något att äta på förmiddagen. 
Nu står vi på Malmö central, bara avstigande men vi ser ut att stå här i en timme 🫤
(null)
 
När vi steg på i går kväll hade alla (4 personer) lagt sig och mörklagt, så det var hyfsat svårt att bädda och komma i säng.  Tack och lov har jag slafen nederst och ingen ligger på mellannivå. På andra sidan är det tre bäddar utfällda. 
(null)
 
När jag vaknade var det lite ljusare, men resten av sällskapet verkar fortfarande sova. 
Jag står i korridoren utanför min kupé eftersom det är mindre varmt. Precis bredvid har personalen lastat på förnödenheter till försäljningen och rena sängkläder.  Tydligen kopplas restaurangvagnen på här. Tyvärr kunde vi inte beställa frukost eftersom det måste göras minst 24 timmar innan.
Det verkar finnas gott om sittplatser i nästa kupé, så vi kanske kan flytta dit när folk börjar vakna. Jag har inte sett till barnafadern ännu. 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0