Sista jobbdagarna VT2024

tisdag 18/6 = la in en massa avbrott
 
Nu har jag äntligen gått igenom alla de aktiva årskurserna och dessutom de som började 2010-2018. 64 + 27 personer blev det. Dessutom har jag kullat om 71 personer.
(blir det några kvar?)
På vägen hem igår köpte jag en ny mönstertidning.
Hoppet att jag ska ta mig för att sy finns fortfarande.
Yngsta dottern och jag hade ett meningsutbyte igår, apropå mönster och syprojekt:
måndag 17/6 = update
 
På vägen hem drog jag till Granngården för att försöka få tag i lådor att ha vid schabraket.
Jag hade mätt delådor  jag haft tidgare och ville helst.
ha samma storlek, 70 cm.
Självklart har jag inte kunnat hittat den storleken.
Jo, om jag vill betala 200:-/styck och då är de självvattnande.
Så jag beslöt att köpa 80 cm och hoppas att det fungerar.
Köpte lite sommarblommor och 6 stycken smultronplantor.
Har inte sett några Flitiga Lisor i år heller. Bara stora, men jag är inte så pigg på att försöka dela plantorna.
Nu ska jag bara ta mig ut och plantera det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0