Midsommar

sönag 23/6 = mostrarna Ellen och Frida kom
 
Hundar och baby Sam var med.
Moster Ellen badade också med systersonen.
 
lördag 22/6 = satte upp paviljongen & badade
 
Så var det dags! Bara Vincent och mormor ville bada. Så det gjorde vi.
Den rabatt som växer bäst är den som jag bara ger 17 i.
 
fredag 21/6 = Midsommarafton
 
Äldsta dottern med man och barn dök upp vid 15-tiden efter bilresan från Uppsala.
Det var fint väder ute men eftersom vi inte satt upp apviljongen ännu valde vi att sitte inne och äta.
 
torsdag 20/6 = förbereder
 
Barnafadern och jag stökade på hela dagen med att förbereda maten till midsomaraftonens familjemiddag.
 
onsdag 19/6 = semster?!
 
Eftersom jag inte haft så mycket at göra sista dagarna, bestämde jag mig för att ta semester redan idag.
Men jag hade tappat boprt ett möte om lärarnas arbetsvillkor, som jag gärna ville gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0