Kul helg!

måndag 25/3 = första infopasset
 
Ibland tar man ut saker i förskott, och idag hade jag fel.
Bra uppslutning från årskurs 2.
Min nya programansvariga Anna var med och hon är redan en klippa.
 
söndag 24/3 = åsså igen
 
Vi var båda lite tveksamma till att dreja (tär på humöret tänkte jag).
Men skam den som ger sig...
Kursen var tidigarelagd den här dagen, så 14.30 var vi färdiga. Detta passade min syster bra eftersom hon hade 2 timmar längre bilkörning än jag. Jag hoppade av hos yngsta barnbarnet (syrran sa också hej där), och blev sedan upplockad av maken.
Har MEGAont skulderbladet....
På kvällen hamnde vi på Instagram:
 
lördag 23/3 = dags för 60-årsupplevelse
 
Min energiska syster fullföljde sin plan och sprang en tur ute innan frukost.
Sedan var det att sätta sig i bilen för att åka mot Grimsmark.
Jag hade tagit höjd för att jag inte skulle hitta, så vi kom fram i god tid.
Sista milen snöade det rätt ordentligt och sista kilometrarna var helt oplogade småvägar ut i landskapet.
Men det gick bra.
Inte förrän vi var inne i ateljen förstod systern vad som var på G.
Vi var tre deltagare, vilket var väldigt bra tycker jag. Lokalerna var små och man hade nytta av att få bra handledning. 
På tre personer var vi ändå rätt produktiva.
Mitt i dagen fick vi tomatsoppa till lunch, sedan kaffe och lite godsaker efteråt.
Vid 15.30 städade vi ihop och drog hem.
Trötta, men väldigt nöjda. Tror att min syster uppskattade överraskningen.
 
fredag 22/3 = systern anländer
 
Ingen DKV med Mia idag, så jag satt hemma och försökte komma till skott med min återkoppling på antologikapitlet jag ftt mig tilldelat.
Vid 15 åkte jag för att sammanstråla med min syster.
Vi drack kaffe och småshoppade lite. Mest hon.
Sedan hem, där #4 var kvar med dottern så vi kunde äta tillsammans med min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0