Keramiken har kommit hem

torsdag 18/4 = Granskar ansökningar
 
I skrivande stund har jag i alla fall tagit mig under 100.
 
Visst får man blogga då?
 
onsdag 17/4 = Äntligen!
 
Gjorde en tur till stan för att ansöka om pass.
Sedan hem och preppa för gymmet.
Kändes faktiskt aningen mindre dåligt idag. Blev inte lika muskeltrött och orkade aningen högre tempo.
Efter middagen drog jag in till stan för att hämta mina keramikalster hos Sandra.
För att vara en komplett nybörjare och garanterat fantasilös så är jag väldigt nöjd.
en bra dag på det hela taget, för på kvällen lyckades vi till och med byta gardiner i ett fönster. Nu återstår två fönster, men om man tar det lite pö om pö så kanske det känns mindre motigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0