Veckan som gick

lördag 4/11 = syr, bloggar och tvättar
I morse försökte jag skotta lite runt postlådan.
All snö är nu vatten.
Ingen tidning heller, och gatan är oplogad.
Inomhus blir det i dag.
Efter frukost slog vi till på det tråkigaste, byta lakan.
Jag fixade lite i tvättstugan  och Barnafadern damsög.
Efter lunch satte jag mig vid symaskinen.
Peppa Pig är klar.
Ska skicka den randiga tröjan till Vincent och se om storleken är bra.
Om den är det, får han den här till jul tror jag.
 
fredag 3/11 = DKV
Nästa vecka är det mycket:
På torsdag har vi vår presentationen på UPK, så jag jobbar med den under fredagen.
När jag stötte ihop med författar-/presentatörskollegan fick jag en idé.
Vi låter deltagarna göra en liten enkät direkt vi börjar.
Då kan vi få lite erfarenheter från andra institutioner.
Mera snö!
 
torsdag 2/11 = panschis
 
Skottade garageuppfarten när jag kom hem, eftersom det skulle komma mer nederbörd.
 
onsdag 1/11 = panschis
 
På ikvällen åkte jag en sväng till yngsta dottern, för att göra en samlad beställning på tyger.
Hon är riktigt i gasen nu. Lite har jag dragits med, men jag har nog en bit kvar till det där riktiga suget. Försöker väl fixa något till barnbarnen i alla fall.
Snön vräker ner. Skottade utanför garagedörren.
 
måndag 30/10 = julgranar på jobbet
söndag 29/10 = 60-årskalas
 
På morgonen är Barnafadern rejält sämre, så till sist blir det sonen och jag som åker till min syster för att fira hennes 60-årsdag. Ovanligt att vi inte kommer mangrant.
Nåja vi har ett par trevliga timmar där och på vägen hem stannar vi till på bron hos farmor och farfar.
Skjutsar sedan sonen till tåget 19.47.
Har tittat i min träningsdokumentation 😫
Sist jag tränade var 10/9. Men vad gör man? Träna med halsont är ju verkligen inte rekomenderat,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0