När vet man att man vet det man behöver veta?

onsdag 15/11 = en knapp timme
 
Hade fått en massagebehandling bokad 8.00 så jag drog in till jobbet.
Jobbade en dryg timme innan det var dags för APT. Sedan åkte jag hem.
Jag får en serie på 5 massagebehandlingar på remiss från statshälsan. JAg hoppas verkligen att det ska göra skillnad med värken vid skulderbladet.
Övningar har jag ju också, halvduktig på att göra dem. Men påminns ju när det gör ont :-/
Försöker bättra mig...
 
tisdag 14/11 = stadstur och Mybesök
 
Vi hade några ärenden på stora möbelvaruhuset, så vi plockade upp den gravida dottern och gjorde en tur.
Efter att ha släppt av henne hemma, drog vi till My och hennes mamma. Fikade och umgicks några timmar.
Efter middag var det dags att åka till GBG för BG.
Det märks att vi börjar vara till åren, för det är en hel del 
Hu, att det skulle bli så här...
 
måndag 13/11 = diversedag
 
Rättar MP, hjälper studenter.
Både handledning och programmeringshjälp.
Fysioterapeuten från statshälsan på besök för att titta på hur min arbetsmiljö ser ut.
Det mesta ok tror jag.
HAr bokat en sunundersökning också. Mina bildskärmsglasögon har sett sina bästa dagar tror jag. Mer bågen än glaset.
Om jag behöver justera mina "vanliga", så tror jag att jag ska behålla bågen för den trivs jag utmärkt med.
 
söndag 12/11 = ??
 
Minns inte...
 
lördag 11/11 = oväntat besök
 
Till FMK dök finbesöket upp. Tvillingarna, hundar och den långe pojkvännen.
Senare på eftermiddagen hade vi bjudit den yngsta/gravida med sambo på raggmunk och fläsk.
Inga som helst indikationer på att nedkonsten kskulle vara på G. Förutom magen och att hon gått över BF.
BArnafadern hade hittat ett nytt dessertrecept, Päroncobbler, som han ville testa.
HIttade det i ICA's Buffé.
 
fredag 10/11 = konferens på förmiddagen
 
Gick på kollegans runda bordssamtal om studenters otrygghet.
Viktigt att vi tar detta på allvar. Den enorma variationen mellan inst., program och kurser är en källa till oro. När vet man att man vet det man behöver veta?
Lunch ingick, men jag hittade inget som skulle kunna vara enligt mitt önskemål, så jag skippade det.
12.30 var det dags för ceremoni för pedafogisk inplacerade lärare.
Eftersom Mia skulle uppmärksammas gick jag såklart dit.
La in våra enkäter i ett dokument och började klassificera lite.
Knappade in en paragraf i antologikapitlet.
En kommentar som vi fick var att vi absolut skulle skicka in ett bidrag till konferensen NU, som hålls i Umeå 2024. Tydligen har de förlängt deadline till 30/11 (få bidrag??).
Så jag mailade kollegan och frågade vilken form han tyckte vi skulle ta 😂
Men han tvekade inte och svarade promt:
On Nov 13, 2023, at 11:58, I wrote:

https://nu2024.se/bidrag

Muntligt eller runda bord är väl det som verkar vettigast tycker jag
Oops, I did it again!
Anmäla sig är ju ingen konst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0