Valborg har passerat med trevligheter

tisdag 2/5 = halvdagsjobb
 
Ställde väckaren för att ägna fm åt att granska programstudenternas val.
Skärmavbild 2023-05-02 kl. 09.08.14
 
Jag började redan förra veckan så det känns inte alldeles överväldigande just nu.
Jobbar med det fram till lunch och tar resten på torsdag.
Skärmavbild 2023-05-02 kl. 12.13.10
 
måndag 1/5 = brunch med många barn & sonen åker hem

Med kort varsel passade det ändå alla lokalt boende att komma på brunch med den besökande brodern. 8 personer blev vi.
Efter att alla åkt till stan igen, tog sonen och jag en promenad.
 
På kvällen skjutsade jag honom till nattåget.
 
söndag 30/4 = ÄNTLIGEN!
 
I sjunde finalmatchen besegrade MoDo Djurgården med klara 4-0 och är därmed ett SHL-lag igen.
Jag behövde inte alls vara så nervös den här matchen.
Sonen tillbringade dagen med sin kompis och några vänner.
 
lördag 29/4 = gymmet
 
 
Trist besked på morgonen. Freja har nu tydligt problem med sitt andra bakben :-(
Helt ensam blev jag på gymmet ...
 
Vid 20 fick vi ett mess om att sonen satt på tåget och snart var framme i Umeå.
Hans bästa kompis var rejält nere efter att hans flickvän brutit upp.
Vi hann gå och lägga oss innan han kom hem hit.
 
fredag 28/4 = heldag om arbetsmiljö
 
 
Jag var satt som ordningsvakt för gruppsessionerna.
Det trevliga var så klart att få en chans att prata med kollegor som jag knapp vetat var mina kollegor.
Fredag kväll var en enda långa pina.
 
torsdag 27/4 = bokad massage
 
onsdag 26/4 = bokashistart
 
På väg hem från tandläkaren svingade Barnafadern förbi "lantmanna" och inhandlade utrustning för kompostering av matavfall.
Så nu har vi satt igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0