Två dagar i rad

torsdag 4/5 = fortsätter granskningen
 
Tack och lov är det väldigt lugnt just nu.
Klar med granskningar och bedömning av senare-del ansökningar.
Ska sätta igång med lite forskande.
Igår kom ett mail med titeln: 
Kollegan och jag hade bokat in ett möte idag för att diskutera hur vi går vidare, men han mailade sig sjuk, så det får bli till veckan istället.
Mitt förslag till titel:
Fick inte igenom det.
 
onsdag 3/5 = snö!
 
Inget jobb ute idag.
Hade tänkt testa att lunka runt nejden, men vädret (snö) gjorde att jag gick till gymmet i stället.
Körde milen med run-walk-run för att försöka komma upp i lite längre sträckor.
Gick oväntat bra med tanke på att jag gjorde intervaller i går.
Under flera år har det absolut inte gått att träna två dagar i rad, så detta kändes lite uppmuntrande.
 
 
På väg hem hade solen tittat fram.
 
tisdag 2/5 = gymmet
 
 
På eftermiddagen drog jag till gymmet och sprang super 1000-ingar.
Bättre än sist i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0